Itt a civil repülőforgalom legnagyobb trükkjeinek a vége? 

Hírek

Itt a civil repülőforgalom legnagyobb trükkjeinek a vége? 

A legjobb trükköket a legtöbb esetben a mérföldekkel lehetett kivitelezni. Nos, úgy néz ki, hogy eljött a világvége?  Vége a mérföldprogramoknak?
Az Egyesült Királyságban tanulmányokra hivatkozva a mérföldes programok eltörlését javasolják! Sőt magasabb adót javasolnak a hosszú távú utakra!
Az éghajlatváltozás uralja jelenleg a médiavilágunkat. Az Egyesült Királyságban tanulmányt tett közzé az Imperial College klímaváltozási bizottsága (CCC). Az Egyesült Királyság lakosságának 15% -a okozza a légi forgalom 70% -át. A válasz:  egyszerűen emelni kell a távolsági árakat adókkal, és meg kell szüntetni a mérföldes programokat.

 

Az ajánlások:
“+ Introduce an escalating Air Miles Levy to discourage excessive flying by the 15% of the UK population estimated to be responsible for 70% of flights. Unlike a fuel tax, this would provide strong price signals for frequent flyers without raising prices for people taking an annual holiday. It would also encourage shifting from longhaul to shorthaul leisure destinations while 3 or 4-year cycles would allow travellers greater flexibility for longhaul. The levy should also factor in the much larger emissions for Business and First Class tickets.
+ Introduce regulation to ban frequent flyer reward schemes that stimulate demand.
+ Raise awareness and encourage more responsible flying by mandating that all marketing of
flights show emissions information expressed in terms that are meaningful to consumers.”

 

A 33. oldaltól lesz érdekes.

 

Ha az Egyesült Királyság át akarja venni ezeket a javaslatokat, ez felettébb szórakoztató a Brexittel együtt. Mindig lesznek olyanok akik folytatják a támadást és az alacsony akciós árakat hirdetik. Lehet, hogy Anglia eltörli a mérföld programokat és drága első és business osztály jegyeket értékesít de  Közel-Kelet és Ázsia nem fog együttműkődni. Legkésőbb a következő recesszió eljövetelekor ez a kérdés már többé nem lesz kérdés, ebben az esetben nem szeretné senki tovább fékezni a gazdaságot, és minden bizonnyal az első osztály mely nincs is olyan sok útvonalon, nem az éghajlatváltozásáért felelős.
Hozzászólások

Hozzászólás

Hírlevél

Nem akarsz lemaradni a legújabb tippekről? Iratkozz fel a hírlevelemre!